Створення сайту в Одесі, створення інтернет магазину, просування сайту
Секрети правильної розкрутки сайту
Багато починаючі творці своїх власних сторінок і маленьких сайтів часто помиляються, думаючи, що як тільки вони створять і розмістять свої творіння на веб-сервері, до них тут же кинуться хвилі відвідувачів, охочих прочитати про автора і щось скачати з сайту. Це далеко не так. Звичайні мешканці Інтернету з великим інтересом заглянуть ні до вам, а на який-небудь інформаційний портал. І дійсно, нам куди більше хочеться дізнатися що-небудь про наших кумирів, ніж про якісь звичайних людей. Правда, зараз багато людей набувають популярність саме у віртуальному світі. Наприклад, популярні автори різних електронних видань або розсилок, власники широко відомих сайтів різної тематики. Багато комп'ютерні авторитети придбали значимість в мережевому світі завдяки своїм публікаціям на сайтах або активного листування в різних форумах.
Ви, звичайно ж, можете повторити такий шлях, але, на жаль, для цього треба багато працювати і багато чому навчитися, і тут я вам ніяк не зможу допомогти своїм радою, так як справа це вимагає оригінального творчого підходу і не терпить повторень.
В процесі розробки сайту важливо розуміти, що ви створюєте своє власне твір. Чи не рівняти ні на кого. Можна лише почерпнути ідеї щодо дизайну, концепції, але зміст ваших сторінок має бути плодом вашого власного розумової праці. Ви не повинні публікувати на своєму сайті чужі думки, нехай вони знаходяться у інших. Вам потрібно писати все самостійно, адже це важливо не тільки для відвідувачів, але і для вас, так як саме практикуючись передавати іншим інформацію від себе, ви купуєте такий цінний досвід. І не важливо наскільки добре у вас буде виходити, з часом ви навчитеся і будете працювати більш професійно. Для початку ознайомтеся зі схожими за тематикою роботами інших людей. Ви можете багато чого для себе відкрити. Дізнавшись що-небудь нове, не поспішайте все це видати відвідувачам, спочатку самі все зрозумієте і розберіться в новій інформації, адже вам можуть задати питання, на які буде соромно не відповісти.
Якщо вам раптом сподобаються деякі матеріали, і ви захочете викласти це добро на своєму сайті, то заздалегідь слід запитати про це автора. Це допоможе вам уникнути в подальшому багатьох проблем. Наприклад, у мене був такий випадок, коли один хитрий хлопчина з рідного міста Владивостока просто-напросто вкрав мою статтю. Справа нехитра. Просто прибрав з роботи всі мої посилання і сам назвався автором. Таким чином він обманом спробував наповнити свій сайт чужою інформацією за що і був покараний. Не скажу, що я зробив, але стаття швидко зникла з сайту зловмисника, а сам він був явно наляканий. Не допускайте цього. Завжди і всюди намагайтеся дотримуватися авторські права, тим більше що, запитавши у людини дозвіл на використання його матеріалів, ви тим самим можете придбати в його особі доброго друга і однодумця.
Важливу роль перед розкруткою сайту грає ступінь його інформаційної цінності. Вся інформація повинна бути спеціальним чином розподілена за тематичними підрозділами. Не слід відразу на головній сторінці давати посилання на всі ваші сторінки. Краще розподілити весь зміст так, щоб вашим відвідувачам було зручно дивитися цікаві для його сторінки без істотних витрат часу на пошук потрібної йому інформації. Не створюйте порожніх розділів. Якщо вам нема чого поки викласти, краще не заплутує читачів. Все це погано позначиться на ставленні до вас. Характерною ознакою непрофесіоналізму є наявність сторінок з коронною написом "Under Construction". А поруч ще можуть поставити якусь анімовану картинку, взяту з пересічної графічної бібліотеки. Навіщо створювати такі сторінки? Сайт повинен містити корисну інформацію, ніж корисніше вона буде, тим легше буде згодом перейти до його розкрутці і подальшого розширення.
На стадії створення сайту також корисно знати, що поступове наповнення інформацією набагато ефективніше нерегулярних оновлень в плані утримання аудиторії. Постійне додавання нових корисних і даремних :) матеріалів дуже корисно. Особливо корисно це в початковій стадії розвитку сайту. Припустимо, до вас на сайт прийшов відвідувач. Куди він рушить спочатку? Правильно! Дивитися ваші новини. Саме на стадії ознайомлення з новинами сайту відвідувач зазвичай робить висновок про те, наскільки актуальна інформація, запропонована йому на даному сервері. Побачивши, що вчора на вашому сайті з'явилися свіжі сторінки або інші цікаві штучки, відвідувач насамперед попрямує туди щоб оцінити вашу роботу. Якщо ви досить часто оновлюєте свій веб-сайт, то можу вам з упевненістю сказати, що у вас буде формуватися постійне ядро аудиторії, що складається з повторних відвідувачів. Люди будуть регулярно відвідувати ваш сайт просто щоб перевірити чи не з'явилося на ньому щось новеньке. Такі відвідувачі для вас найцінніші, бережіть їх. При оновленні сайту обов'язково давайте знати про це вашим читачам.
Просування сайту в інтернеті - справа нелегка. Всю роботу по розкрутці можна розділити на кілька етапів. Зрозуміло, всі ці етапи взаємопов'язані і можуть укладатися в одні і ті ж тимчасові рамки. Я б виділив три основних етапи: початкове залучення відвідувачів, утримання аудиторії і подальше просування.
Найважливіший етап у розвитку будь-якого сайту полягає в первісному залученні на нього відвідувачів. На даному етапі ви заявляєте на весь світ, що ваш сайт з'явився і містить масу корисної інформації. Вся робота полягає в реєстрації сайту в різних пошукових системах і каталогах. Важко заздалегідь передбачити, звідки приплив майбутніх відвідувачів буде більше. Тут все залежить від тематики сайту і від організації того чи іншого каталогу або пошукової машини. На своєму прикладі скажу, що основна маса нових людей приходить на мій сайт з Yandex (http://yandex.ru/) і з Google (http://google.com/). Даний факт поширюється тільки на російський мультіпортал ProtoPlex (http://protoplex.ru/), так як загальний обсяг сторінок величезний і дуже різноманітний за своїм змістом. Пошукові машини з легкістю виводять такі сайти
на перших сторінках результатів пошуку. Але, на жаль, така перспектива світить тільки сайтам, де міститься дійсно корисна інформація. Але що робити, наприклад, якщо ваш сайт пропонує відвідувачам галерею ваших графічних робіт? Ну не фіксують сучасні пошуковики графічні файли. Прикро. У таких випадках раджу під кожним зображенням давати короткий опис. Це дозволить відвідувачам знаходити ваші роботи навіть за допомогою пошукових машин.
Інша справа - каталоги. Тут можна розгулятися досхочу. Каталоги відрізняються від пошукових машин тим, що інформація про ресурсах вводиться вручну на відміну від автоматичних роботів пошукових машин. Пошукові машини легко обдурити, людей важко. Зазвичай каталоги ресурсів обслуговуються людьми. Реєструючись, ви заповнюєте запропоновані поля, де дотримуючись правил даєте інформацію про свій сайт (Назва, опис, ключові слова для пошуку, адреса, ім'я автора і так далі). Далі за роботу беруться модератори каталогу. Модератор - людина займається реєстрацією сайтів, що стежить за актуальністю інформації і працездатністю посилань. Також модератори здійснюють роль цензорів. Саме вони вирішують бути чи не бути вашого сайту в каталозі. Тому ніколи не передавайте їм неправдиву інформацію! До речі, багато каталогів мають свої власні вимоги до реєструється ресурсів. Деякі не беруть сайти, розташовані на безкоштовних серверах або містять інформацію еротичного характеру. Але таких строгих каталогів трохи, і ви з легкістю зможете зареєструватися в величезній кількості їх менш вимогливих колег. Це правда не відноситься до каталогу сайтів РМП "ProtoPlex", куди потрапити взагалі складно.
Прописатися в величезній кількості каталогів і пошукових машин нам допомагають спеціальні програми і онлайнові служби. Є такі сайти, які абсолютно безкоштовно нададуть вам можливість швидкої реєстрації. Зазвичай все відбувається досить швидко, на це може піти менше години при гарній продуктивності. Всі інструкції по використанню таких служб можна знайти безпосередньо на їх серверах. Різні комп'ютерні програми-реєстратори також зручні при реєстрації. Принцип їх дії досить простий і невигадливий. В основному все зводиться до копіювання даних з буфера обміну в поля форм веб-сайтів. Прикладом такої програми може стати
Залучаючи відвідувачів на сайт, можна скористатися послугами численних віртуальних дошок оголошень або попросту форумів. При цьому інформацію про вашому ресурсі важливо подати грамотно, інакше результат буде зворотним. Чи не публікуйте ваше оголошення багаторазово, це може викликати роздратування з боку інших мешканців мережі. Засмічення форумів, чатів, гостьових книг одноманітною інформацією називається на мережевому жаргоні "флудом". Не займайтеся цим. Навіть заманивши відвідувачів таким чином, ви не досягнете від них уваги і тим більше зацікавленості у вашій інформації. Більш правильним підходом буде розміщення оголошень в декількох форумах, ніж розміщення кількох однакових оголошень в одному.
СПАМ - метод залучення аудиторії за рахунок масової непроханої розсилки листів рекламного характеру. Я категорично проти цього. Це легкий шлях. Ефективність даного методу різко падає, незважаючи на всю винахідливість спамерів. Дуже грубий метод, який може привести до плачевних результатів. Можна позбутися поштової скриньки, нажити ворогів і навіть вислухати грубі слова від свого провайдера. В останньому випадку ви можете втратити і провайдера.
Всі перераховані вище методи збільшення аудиторії є найпростішими і до того ж безкоштовними. На халяву зазвичай злітається дуже багато бажаючих, ви можете потонути в їх потоці. Тому можна використовувати більш просунуті способи. Я не буду говорити про платне розміщенні вашої реклами на інших сайтах. Це досить дороге і абсолютно непотрібне задоволення для початківців. Варто розповісти про методи, які були використані в свій час мною.
Розміщення своїх авторських статей на інших сайтів передбачає розміщення посилання на сайт при вказівці авторських прав. Ви можете цим скористатися і пропонувати свої матеріали різним інформаційним сайтам, електронним видавництвам і так далі. На практиці можна побачити хороший приплив відвідувачів з таких посилань. І це не вимагає від вас будь-яких дій в подальшому. Розміщуючи свої власні матеріали у інших, ви тим самим купуєте популярність, на вас легко можуть вийти інші і попросити дозвіл на публікацію ваших матеріалів. Це в свою чергу прискорить процес розкрутки сайту.
Також можна відкрити розсилку новин вашого сайту за допомогою електронної пошти. При цьому приплив відвідувачів можна отримати від самих служб розсилок. Найбільш популярні зараз Служба розсилок Міського Кота (http://subscribe.ru/), Контент (http://content.ru/) і MailList (http://maillist.ru). Перша - найстаріша і сама шкідлива. Новачкам тут важко. Причин цього безліч. Починаючи з того, що інформацію про вашу розсилці буде важко знайти в загальному каталоге для новачків, і закінчуючи вимогами адміністрації до якості та змісту розсилок. Найоптимальнішим варіантом я вважаю Контент.Ру. Їх політика вельми лояльна до новачків і непрофесіоналів. Служба дуже зручна і, що найголовніше, дуже грамотно ставиться до залучення передплатників до нових розсилок. Все це і багато іншого дозволяють новачкам мати більше трьохсот передплатників вже в перші дні існування розсилки. Але одна справа створити розсилку, інша справа її вести. Я не кажу, що це досить складно і до чогось вас зобов'язує. Я вам це стверджую.
Для програмістів існують спеціальні каталоги програмного забезпечення. Розміщуючи на таких сайтах посилання на свої програми, ви отримуєте не тільки аудиторію, а й фанатів. Різні сайти, присвячені комп'ютерній графіці та анімації мають великі галереї робіт з посиланнями на авторів. Поети можуть публікувати свої твори на літературних сайтах і так далі. Таким чином, існує дуже багато різних методів початкової розкрутки сайтів. Секрет успіху полягає в правильному використанні цих методів і, звичайно-ж, в постійному вдосконаленні вашого веб-вузла. Адже ви ж хочете, щоб ваш сайт був найцікавішим і популярним?